Alla inlägg under juni 2009

Av Liza - 17 juni 2009 05:50

 Så var det dax att vakna upp igen..jag känner mig mest trött hel atiden.orkar inget just nu vet inte vad det är som händer inom mig men jag känner att det kryper i hela kroppen igen..oron som gnager inom mig...huvet bankar hjärtat slår magen gör ont.vill bara sova dra täcket över huvet och så bara ligga därtills allt känns br aigen..men så funkar det inte i denna värld!! man har tider som sk apassas saker som måste göras tvång hel atiden..och det värsta av allt man sk ale och vara glad också..nej jag vill bara sova just nu för tiden....

Av Liza - 3 juni 2009 10:02

 

Låt oss låna fågelns vingar så vi kan sväva fritt över hav och land. Utan krav och förväntan att ge något tillbaka.



Låt oss resa fritt över land som hav utan hopp om förtvivlan.


Låt oss existera utan krav på status och pengar.


Låt oss bli ett med jordens yta så vi kan rannsaka oss och se vad vi egentligen behöver.


Låt oss stoppa up en stund och ta några andetag så vi kan se igen med nya ögon. Som det är någon annan som ser det du har set hela tiden fast du inte velat se det.

Av Liza - 3 juni 2009 09:49

Blev det i dag..och det behövdes man har ju inte precis orkat göra nått i värmen så det kan ju vara bra med regn och lite kallt ju så man blir tvungen att städa lite..har putsat fönster också-är så nöjd med mig själv just nu..ganska skön känsla..inte ofta man har den inte..sitter och funderar på vad mer man ska hitta på i dag??känner mig lite rastlös..funderat mycket på allt möjligt sista tiden.just på kvällarna när man  kryper upp i soffan ensam kommer tankarna..det snurrar i hel ahuveti bland..man undrar om det man valt är det rätta och vart vägens ka leda en..blir det bättre blir det bra blir det ok eller kommer man falla igen..vissa dagar så känns det som man står o väger alla livets vägsjäl..känner ett tryck i bröstet och får svårt att andas...jobbiga känslor.i bland önskar jag att man bara kunde fly och kanske bo vid havet helt själv..och bara vara!!nu stundar studenten också snart..hua ligen då kommer det massa folk..och jag känner att kommer jag orka ta på masken o låtsas att allt är bra..ja jag måste ju för min dotters skull..alla dessa måsten som jag int egillar alls..och jag har så svårt för att koppla av bland folk..visst vissa dagar går det så bra så vissa dagar vill jag bara gömma mig i min egen lila värld..dit ingen kommer in och där jag kan känna mig trygg..undra om man nånsin blir fri från denna känsla??ja livet är en dans på rosor men det är en dans med svåra steg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nej nu ska jag göra mig en kopp kaffe o kanske börja måla lite..om jag orkar ..ha en bra dag alla som kanske råkar titta förbi här..............................

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards