Alla inlägg under juli 2009

Av Liza - 10 juli 2009 23:04

Vilken trist fredag det har varit..har nästasovit hela dagen..fryser inom mig och känner  bara oro just nu..vet inte riktigt vad det är med mig???känns som jag har fastnat i en deg och kan inte komma loss..känns som luften gått ur mig lite..............suck.....igen känner att nu kommer det tillbaks den där känslan..man är rädd för att leva man är rädd för att dö!!! man vet inte riktigt vart man är på väg eller varför....orkar inget just nu..vill helst bara ligga under täcket...jag får nog inse att jag inte ä så frisk som jag trodde..men ja nån gång kanske man kan vakna upp utan att känna sån oro inom sig hela tiden........................nu blir det soffan en stund..har jag tur somnar jag igen så skönt att bara sova................................

Av Liza - 6 juli 2009 21:06

saknar....

Av Liza - 6 juli 2009 20:59

I dag har det regnat nästan hela dagen.fast jag tykte det var skönt med lite svalka.man mår inte så br aav värmen.har varit i väg en vecka på semster i danmark och det var underbart.saknar danmark i bland..eller ja ganska ofta,just nu är jag ensam hemma pojkarna har åkte hem o elle har åkt till öland im är och jobbar..så tyst här nu-man känner sig lite ensam..men ja samtidigt är det skönt..att kunna göra vad man vll men samtidigt får man tid till att tänka fr mycket int eheller bra har jag märkt--man grubblr mycket på allt mellan himmel och jord..har inte en aning om vad jag vill med mig själv just nu..ganska jobbig känsla..knner mest för att sova faktiskt..låter trist jag vet men ja vad ska man göra?? orken finns inte..och inte lusten heller..gud jag saknar mitt  gamla jag..nej nu blir det en duch och film och mysa med mig själv i soffan......kram till alla..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards