Alla inlägg under oktober 2009

Av Liza - 12 oktober 2009 21:47

Rynkar på näsanI dag började  morgonen med att kim beslöt sig för att lämna  mig och flytta tillbaks till danmark..visst dethar nog varit på gång länge detta..men ändå känns märkligt..och just nu mår jag ju inte bra i vanligafall..men just nu stiger min ångest för jagvet inte om hyresvärden går med på att jag tar över  våran lägenhet i mitt namn..så i morrn måste jag ha svar på detta..så jagvet vart jag och barnen ska t avägen..sen så vill kim ha alla saker vi har köpt gemensamt jaja det är ju bara döda ting men ändå jag har inga pengar till nått nytt.man har ju inte så bra ekonomi när man går sjukskriven...ja jag vet varken in eller ut just nu,,men jag hoppas morgon dagen ska ge svar på några frågor om diversesaker man går omkring och funderar på???är kaos inom migjust nu..bekymmer på bekymmer..så jag undra om jag nånsin ska få må bra ochbli lycklig igen...ja livet är verkligen  ingen dans på rosor..det är i alla fall nått jagmed säkerhet vet..ja jag orkar inte skriva mycket just nu men ska försöka blogga lite oftare om inte annat för att kunna minnas alla dagar ..mitt minne är ju ingetvidare heller......nej nu ska jag krypa ner under täcket och föröka släppa alla jobbigatankar och sova några timmar..i morgon är en ny dag..och kanske nya tankar och ideer om vad jag ska ta mig till nu.................

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards