Alla inlägg under april 2009

Av Liza - 22 april 2009 22:39

Ville bara skrivadet att jag har världens bästa man..och jag saknar han enormt mycket.................

Av Liza - 22 april 2009 22:20

I dag har varit en sorglig dag.jag har i dag varit med  katten lissie till hennes sista vila.lissie kom till mig  den en vacker  höstdag  1995.jag var så glad för denna underbara katt.hon var så speciell hon ville alltid sitta på min axel och snutta i mitt hår,,så gick tiden och lissie växte,sen en dag kom hon hem och väntade barn.hon fick tre underbara barn.en av dom behöll jag själv hanblev döpt till skorpan..sen efter ett tag blev jag själv gravid igen..och då gick nått snett i lissies värld,hon blev svartsjuk på min baby Ellinor..så jag kunde inte ha hene kvar.sorgligt,men jag hade tur så min far kunde ta henne..och där fick hon ett underbart hem med mycket kärlek o go dmat och gos..så denna dagen i dag.när vi var tvugna att säga  farväl till lilla prinsessan var tung..jag satt med henne i min famn när hon ficklugnande hon tittade på mig så sorgligt och som hon ville säga hej då..sen kröp hon in till mig och gosade in huvet vid min hals och somnade in....så nu vilar hon på  en minneslund..jag vet att hon har det bra nu,men  saknaden är svår i alla fall..min far brukar int egråta  ofta men i dag grät han när jag tog buren och gick....

Av Liza - 19 april 2009 20:41

Ja så var det söndag kväll igen!! helgen har gått så fort så fort.och nu är det kväll och jag känner mig helt färdig i dag.fast jag är alltid trött..men jag ska slappa i soffan och se en film snart.och senblir det bingen..om man inte somnar i soffan alltså..för det händer ju faktiskt nån gång man börjar bli gammal hahah ..just nu orkar jag inte skriva mer.men så är det ju heller ingen som läser detta så det kvittar ju...ja det var lite härifrån..kram

Av Liza - 19 april 2009 08:35

Tänkte jag skulle börja blogga lite igen, men jag tycker denna sida är lite svår  att begripa sig på så jag har även en annan sida  htt://solsken69.blogspot.com   så där kommer jag nog skriva mer i framtiden..ja dom dagar man orkar skriva vad man tänker..jag har nu i alla fall flyttat hem till sverige igen och det känns skönt..att kunna vara nära sina barn och sina vänner..slippa sitta ensam så mycket ocg fundera.I dag ska jag åka till tranås och hälsa på min mamma och käka middag där.blir nice..har inte mycket att skriva just nu men det kommer..ha en br adag alla kram från Aneby

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards