Alla inlägg under september 2009

Av Liza - 15 september 2009 07:15

Så var det tisdag då..har inte haft orken att skriva så mycket blir mest tankar i mitt huvud,,just nu har jag det rörigt värre under mitt tak..har ansökt om att pojkarna ska flytta hem från sin pappa.för dom vill inte vara där..han dricker mest hela tiden och blir pissefull och gapar och skriker på pojkarna.så dom inte får sova på nätterna.så kommer dom försent till skolan  dagen efter då..och jag vet inte hur många gånger jag anmält detta till soc i nässjö men man får ingen respons.........men nu har i alla fall idioten kört full och skadat sig svårt och ligger på sjukhus det blev en lättnad för mig och barnen..vi fick en frist!!!!tack Gud..men här hemma är det rörigt just nu,,,men ändå vi är tillsammans jag och mina barn..min sambo däremot går mest omkring i sin egen lilla värld..tjurar och tycker nog det mesta är jobbigt  tror jag..men som jag  känner så kommer mina barn först..så är det bara...just nu hade man ju behövt stöd från den man lever i hop med..men det verkar som man kan leta efter..och sj mår jag inte så bra och känner mig inte så stark,,men jag måste försöka för barnens skull även om jag egentligen bara vill krypa i hop i bland och bara dö bort f rån all oro och ångest som sitter som en tagg i mitt inre,,,,jag tänker så ofta när jag vaknar,,hur länge ska man orka!!när vänder det?om det nu nånsin gör det..ja det var lite härifrån skriver mer senare kanske eller en annan dag om jag orkar,,,,alltid detta..orka..trött...så ser det ut varje dag totalt orkeslös och trött..ha en bra dag alla............................

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards