Direktlänk till inlägg 19 april 2009

så börjar jag blogga igen

Av Liza - 19 april 2009 08:35

Tänkte jag skulle börja blogga lite igen, men jag tycker denna sida är lite svår  att begripa sig på så jag har även en annan sida  htt://solsken69.blogspot.com   så där kommer jag nog skriva mer i framtiden..ja dom dagar man orkar skriva vad man tänker..jag har nu i alla fall flyttat hem till sverige igen och det känns skönt..att kunna vara nära sina barn och sina vänner..slippa sitta ensam så mycket ocg fundera.I dag ska jag åka till tranås och hälsa på min mamma och käka middag där.blir nice..har inte mycket att skriva just nu men det kommer..ha en br adag alla kram från Aneby

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 25 februari 2010 19:51


  Tänkte jag skulle börja blogga igen..lusten har inte funnits på ett tag..har varit så långt ner man kan komma men är nu på väg upp igen..Och jag kan äntligen se en ljusning igen och det är härligt..och jag känner att jag mår bättre,,även om vägen h...

Av Liza - 2 november 2009 11:35

Vaknade med en sån olust känsla i magen i dag.kim mitt ex har messat hela natten och hotat om både det och det..varför gör man så mot nån som man påstått att man älskar..jag vill bara ha lugn och ro så  jag kan finna mig själv bland alla spillror som...

Av Liza - 12 oktober 2009 21:47

I dag började  morgonen med att kim beslöt sig för att lämna  mig och flytta tillbaks till danmark..visst dethar nog varit på gång länge detta..men ändå känns märkligt..och just nu mår jag ju inte bra i vanligafall..men just nu stiger min ångest för ...

Av Liza - 15 september 2009 07:15

Så var det tisdag då..har inte haft orken att skriva så mycket blir mest tankar i mitt huvud,,just nu har jag det rörigt värre under mitt tak..har ansökt om att pojkarna ska flytta hem från sin pappa.för dom vill inte vara där..han dricker mest hela ...

Av Liza - 30 augusti 2009 05:33

Så går så sakta mot höst..och det känns även inom mig faller löven nu..trodde jag blivit starkare..men nu är man tillbaks på ruta nummer ett igen..sjukskriven igen och ny medicin som jag hoppas ska göra min vardag lite lättare..känns i bland som man ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards