Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Liza - 7 maj 2009 20:23

 Jaha nu var det ett tag sen igen som jag skrev,,dagarn springer i väg i bland..men i bland står tiden still..I dag har jag varit i Tranås och städat och handlat åt min mamma..har varit  megatrött sista tiden släpar fötterna efter mig när jag går.ocg vill helst bara sova!!har varit lite mycket på sist atiden.. trodde det mesta skulle lösa sig när jag komhem till sverige igen..menja samma skit med ett av mina ex..frågan är hur läng ejag orkar kämpa för mina barns rättigheter?? känner att jag är int ehelt klar med mig själv heller och känner paniken komma krypandes igen..och  jag vill int emå så här,,men ja jag känner som att nu är det på gång..märkte i dag när jag satt på tågethem.att fy alla dessa människor här.har svårt att hantera detta känner jag..så nu funderar jag på att beställa tid hos enterapeut igen..ja nog om detta trista..har hunnit måla lite i kväll med gud jag älskar att måla o  renovera..mår br anär jag håler i en pensel..jag vill ju gärna att allt sk abli klart på en gång med..lilla stress liza..nej nu ska jag ner i soffan o slapp o se nån go film o bara njuta av att av kunna slappa lite.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards