Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Liza - 24 maj 2009 07:36

Och helgen är över..ganska så skönt faktiskt tycker jag..o i morrn är det måndag igen..då är det bara 2 veckor kvar tills min man kommer hem..så skönt så..I dag ska jag lämna hem mina små pojkar.dagarna har gått fort..och sen måste jag städa här..för det ser ut som en bomb hade fallit ner  här hihi..men ja så blir det när man har mång abarn  hemma ju..sen  blir det enslappa söndag i soffan i kväll..känner mig lite slutkörd efter denna veckan..märks att man inte är van längre.undra om solen ska hälsa på lit ei dag med hade ju varit nice.längtar efter sol och värme nu..annars  rullar allt på som det ska tycker jag..jämna plågor precis som det ska vara..dricker nu min tredje kopp kaffe och väntar på att barnen ska vakna här så jag kan göra frukost till dom..men skönt att kuna börj adagen lugnt o sansat..o sitta lite för sig själv och få i gång kroppen o huvet sakta..tror jag  ska lägga på en tvätt och ta en duch med nu innan de vaknar för sen blir det full rulle..hihi ha en bra dag alla nu..kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards