Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Liza - 18 maj 2009 08:18

I dag regnar det utanför..och härinne sitter jag och tänker..och funderar på allt mellan himmel och jord.har varit en bra helg i alla fall.har haft både min store son  och min stora dotter här..var så mysigt.det är en klar fördel med att jag har flyttat hem.att jag kan träffa domlit eoftare  det är så härligt..annars har det varit en lugn helg..och i dag har jag int ekommit så långt i tankegång vad jag ska hitta på?? käns som det är en dag med en god bok i min fåtölj och filt..kanske skriva lite på min bok jag håller på med..får se vaddagen ger..jag har kommit på att ju mer jag planerar desto mindre gör jag hihi låter lite knäppt men sån är jag eller har blivit.förr stressade jag runt som var dag var densista visst det kan det ju vara men att stressa gör int eatt  man får mer gjortinte..så alla som stressar sluta genast upp med detta!! lev nu livet så länge du har det..och ta vara på det..ocg gör ditt bästa..jag längtar så mycket efter sommarvärme nu..vill ut i naturen och fota och mysa med kaffe..och jag vill ha hem min man snart..så det får gärna gå fort till den 11 juni nu..men denna vecka har jag fullt upp i alla fall..ska hämta mina små pojkar  i morrn o ha dom till lördag.det blir underbart..sen på torsdag kommer min bästa vännina Lena o vi ska käka middag..ser jag fram emot har ju intesetts på två år ju..och på fredag är det marknad..det måste jag ju gå på.och se om jag kan köpa nått krams hahah sen lördag ska vi fir alile mike som blir hel a9 år..ja vad tiden går..nej nu har jag  nog int emer att skriva i dag  det var lit efrån mig..ha  nu en br adag alla..kram...........................

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards