Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Liza - 16 maj 2009 06:19

Så var det åter lördag..och i dag gick jag upp kl 4..hua tidigt i dag..men i dag vaknade jag med ett ryck.kändes som jag druknade kunde inte andas riktigt..fan jag trodde jag  var bättre men ja det kommer o går..klart med allt som man behöver bearbeta så..och sen i går ringde mina små pojkars pappa och bara höra hans röst gör att jag mår illa och blir yr..alla hemska minnen susar genom huvet då!! men jag tror ändå att genom allt ont jag varit med om så har jag växt som människa..känner ändå att det är en ljusning på gång..och i dagskiner solen på mig igen och bara det är underbart..att få vakna o se solens strålar och ändå veta att i dag är enny dag med nya möjligheter..denna dagen ett liv!! ja så är det..I dag kommer ju sonny..och det ska bli underbart att få krama han lite..ska laga god mat och efterrätt till han i dag..mammas gosse även om han är 23 snart så är han för mig min lilla gosse man slutar ju aldrig att vara mamma..men man är ändå bra kompisar det är jagmed alla mina barn och det är en härlig känsla..I dag har jag hunnit sy ny agardiner till hallen ska bara ha upp domockså..men det kommer..har även försökt att målalit epå minny atavla i dag men mina händer värker så mycket så det är inte lätt..tycker verkligen inte om detta att mansk afå sånt eftersom jag älskar att måla rita och skriva och sy..men ja detär nog nån mening med det med..som med så mycket annat..jag tror ju på ödet..så ja så ska det nog vara då..Jag längtar efter riktig värme nu medså man kanta med sig kaffe o sitta i solen i skogen och bara vara..och få t amed sig kameran  ocg ritblock det älskar jag..låt anaturen inspirera mig..nej nu ska jag baka en kaka..mums ha nu en underbar dag alla som tittar för bi här..och glöm int ele mot nån i dag..ett leende ger så mycket glädje......................

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards