Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Liza - 13 maj 2009 06:05

 Ja så var det en ny dag igen..solen tittar in på mig genom fönstret medans jag sitter här och samlar tankar och dricker kaffe..har så mycket funderingar nu igen..känner att jag är int ehelt färdig med alt inom mig..men jag tar en dag i taget.orkar inte mycket mer..har fått tid hos socialen nu med angående  mina små pojkar..hoppas de kan lösa deta problem nu då medstefan deras pappa..som jag anser inte skulle få ha dom hos sig..rädd att de kommer må väldigt dåligt av sin uppväxt senare i livet..men ja sen kommer min stora son hem på lördag och det ska bli underbart att få träffa han.var ett tag sen..men ja han har det också jobbigt med allt inom sig..ja tänk att människan aldrig kan få må bra!!har varit så himl atrött den sista tiden så jobbigt att aldrig få vara pigg..och mycket värk i kroppen..så jag har sovit jättemycket sista tiden..det är som att man mår dåligt omedvetet och då är det skönt att bara sova bort allt..eller som jag gå amok med pensel och  tapeter här hemma..men i dag ska jag ut och gå i naturen med mitt ritblock var ett tag sen jag tog i det nu..men nu har jag lite ideer som ligger i  huvet och gror..så nu får alla som tittar förbi här ha en underbar dag..jag ska i alla fall försöka....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards